Zwroty i reklamacje |
|
Odstąpienie od umowy |
|
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc: A) konsumentem albo B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: boks-sklep@cager.pl. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W zależności od zakupionego towaru, towar może być zwrócony na jeden z klubu naszych/lub współpracujących z Naszym sklepem magazynów, w tym celu po przesłaniu do nas oświadczenia o odstąpieniu, prosimy zaczekać na kontakt pracownika naszego sklepu który szybko, sprawnie pokieruje i prześle wymagane informacje o adresie niezwłocznego odesłania towaru. Ułatwi to obsługę zwracanego towaru nam, jak również przyspieszy otrzymanie środków płatności klientowi.
Produkty marki Green Hill prosimy zwróć do nas niezwłocznie na adres: BOKS-SKLEP.PL ul. Marii Konopnickiej 23, 05-270 Marki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przesłania do nas towaru. Każdy zwracany towar jest przez nas sprawdzany pod względem oryginalności i posiadanych śladów użytkowania. Zwrot płatności za towar uzależniony jest również od formy wykonania płatności za towar, w przypadku płatności jako przedpłata, płatność zwracana jest niezwłocznie po przyjęciu zwróconego towaru, w przypadku płatności przy odbiorze czas zwrotu płatności może się wydłużyć o czym będziemy informować każdego klienta indywidualnie.
Zwracany towar powinien: - posiadać parametry towaru otrzymanego przez klienta, bez śladów użytkowania, prania, czy ingerencji środkami chemicznymi i cieczami w strukturę produktu - posiadać oryginalne opakowanie producenta (dotyczy to produktów w unikatowym wyjątkowym opakowaniu które świadczy że produkt jest wykonany przez tego producenta, z gwarancją jakości producenta) - posiadać oryginalne metki, naszywki (jeśli takie przez producenta są przypinane do produktu)
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Formularz odstąpienia od umowy plik do pobrania w wersji .PDF (kliknij)
|
|
Reklamacje |
|
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji, lub skontaktuj się z Naszym pracownikiem sklepu. W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: boks-sklep@cager.pl lub poinformować telefonicznie +48 518 947 860, można również drogą pocztową na adres korespondencyjny: CAGER Krzysztof Zakrzewski ul. Marii Konopnickiej 23, 05-270 Marki. W przypadku dostarczenia produktu nie zgodnego z zawartą umową, lub posiadającego wadę, taki produkt zostanie wymieniony na nasz koszt. Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. W przypadku stwierdzenia wady należy niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem drogą e-mail lub poprzez kontakt telefoniczny, gdzie zostaną udzielone pierwsze wskazówki kupującemu. Przed wykonaniem wysyłki reklamacji, należy wcześniej uprzedzić Nasz sklep o chęci złożenia takiej reklamacji, w pierwszej kolejności poprosimy o przesłanie zdjęć poglądowych produktu i uszkodzenia, po czym reklamacja zostanie odnotowana i zakwalifikowana do wysyłki na podany przez Nas adres wraz z instrukcją. Reklamowane produkty wysyłane są na koszt Kupującego, na adres podany przez pracownika sklepu.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać: - wymiany towaru lub naprawy towaru W niektórych przypadkach możesz również: - odstąpić od umowy lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny - szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu
Formularz reklamacyjny plik do pobrania w wersji .PDF (kliknij) |