

Zwroty i reklamacje |
Odstąpienie od umowy |
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: boks-sklep@cager.pl Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres podany przez Sprzedawcę lub adres nadania (znajdujący się na liście przewozowym), jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
|
Reklamacje |
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o reklamację lub rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: boks-sklep@cager.pl lub drogą pocztową na adres Cager Magazyn ul. Marii Konopnickiej 23, 05-270 Marki. Odsyłanie reklamacji należy wcześniej uzgodnić z pracownikiem sklepu aby reklamacja mogła został odesłana na prawidłowy adres odpowiedniego punktu/magazynu do odpowiedniej osoby zajmującej się reklamacjami. W związku z obecnie panującą pandemią COVID-19 i rozprzestrzeniania się korona wirusa, ze względów higienicznych nasz sklep wprowadził procedury bezpieczeństwa w przypadku przyjmowania reklamacji. Reklamacje produktów używanych dłużej niż 6 mies, jak również produktów które mają kontakt ze skórą lub potem osoby go użytkującej, będą nie przyjmowane. Takie zgłoszenia należy przesłać drogą elektroniczną na e-mail wraz ze zdjęciami i skanem formularza reklamacyjnego, do każdej reklamacji będziemy podchodzić indywidualnie. Takie produkty jak rękawice bokserskie, kaski bokserskie, produkty które mają kontakt bezpośredni ze skórą człowieka, lub potem, jak również produkty skórzane firmy Green Hill gwarancją objęte zostają tylko przez pierwsze 6mies użytkowania, produkty ze skóry syntetycznej Green Hill przez pierwszy miesiąc, produkty te mają prawo się zużywać w miarę użytkowania w zależności od sposoby ich użytkowania, intensywności, prawidłowości lub nie prawidłowości. Reklamowany towar należy wysłać na adres podany przez Sprzedawcę, lub adres nadania przesyłki (znajdujący się na liście przewozowym) W związku z wadą możesz żądać:
lub złożyć oświadczenie o:
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem jednego roku od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży. Formularz reklamacyjny plik do pobrania [tutaj]
|